2015. november 9., hétfő

Hétvége

A mostani hétvége igazi kirándulós két nap volt, péntek este meggondoltuk magunkat és mégse Sienába hanem Firenzébe mentünk szombat délután. A város nagyon szép, de nekem elsőre egy turistáknak szánt Disneyland jutott róla eszembe, mivel minden tele volt turistákkal, mindenhol fekete utcai árusok voltak, akik próbálták rájuk sózni a selfie botokat. A legtöbben nem is néztek körül a saját szemükkel, hanem mindent csak lefényképeztek, aztán mentek tovább.

Ettünk fagyit, megnéztünk minden nevezetességet, aztán este hazajöttünk. Vasárnap pedig elmentünk egyet kirándulni a hegyekbe, mert annyi finomságot eszünk itt, hogy szépen lassan gurulni fogunk az utcákon. A kilátás gyönyörű volt, találtunk etruszk síremlékeket, használtam az olaszt és majdnem 10 km-t sétáltunk. Gyűjtöttünk növényeket is, amiket majd elszeretnénk ültetni, hogy hangulatosabbá tegyük a balkonunkat. Utána közösen csináltunk vacsorát. Már majdnem úgy működünk, mint egy család, mindig viccelődünk ezzel, én lennék a kisgyerek, mivel én vagyok itt a legfiatalabb, mindenki más 25-26 éves :D 
Nagyon jó volt a hétvége, remélem még sok ilyen kirándulást tutdunk csinálni, mint ez volt.
Növény gyökereztetés a konyhaszekrény tetején :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése